ergonomiskt nu, annars så fastnar man i höhållare

¦ Kreativt , Serier , Sharon , Surprise , Vardag
Hiiiiyyyaa
 
Torsdag = praktik. Arbetsuppgifterna var samma som de andra dagarna, packa upp varor och fronta och fylla på foder och lösvikstgodis. Fastnade i en höhållare till kaniner när vi skulle fylla på lösviktsfoder till gnagarna så fick oss ett gott skratt där annars var det ganska så långtråkigt...
 
Åkte till stallet strax innan fyra. Red lite snabbt barbacka och sedan så mockade jag och fixade allt i stallet. Stack hem så jag var hemma runt halv sju. Strax ska vi äta pannkakor och sedan ska jag nog kolla SPN och KUWTK! 
 
Imorgon ska vi till MILA-mässan på förmiddagen sedan är vi lediga resten av eftermiddagen och då börja lovet äntligen!! Ska försöka fixa massa inlägg till bloggen och så ska jag beta av min to-do-list som jag har organiserat väldigt fint på mitt skrivbord!
 











Kom ihåg mig?