im in no position to have high standards but it doesn’t stop me

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
Hiiiyyyaa
 
Idag har jag enbart lyssnat på Jack Walton och läst fanfiction. Nästan i alla fall. Hade kvällspasset i stallet s åkte dit vid typ fyra och fixade allt som skulle göras. Tömkörde Soppan och hon var så fin. Särskilt i vänster varv där hon var lite lättare att få lös, men vi kämpade på högersidan också. Galoppen var lugn och sammlad så var väldigt nöjd med den. Var även kul att få se henne från marken, man läser av henne så bra då så vet man vad man kan göra bättre när man rider. 
 
Nu ska jag alldeles strax dusha och sen ska jag nog fortsätta läsa FF eller så ska jag kolla serier. Imorgon börjar skolan igen och jag orkar verkligen inte alls, det är ju dock bara typ fyra eller fem veckor tills nästa lov så man får försöka överleva. 
 
Hoppas även på att min röst blir lite bättre, den låter katastrofalt även fastän det inte är något jämfört med för bara några dagar sedan. Dock blir det inte så mycket bättre av att käften löper hela tiden men men..
 


Ida Lindborg ♡    •  

vilken sötis!










Kom ihåg mig?