Lying awake for hours, with just your broken flowers

¦ Outfits , Sharon , Shopping , Surprise , Vardag
/ /  B I K B O K  / /  M Y R O R N A  / / E M M A U S / /
Hiiyyaa
 
Igår var det fredag. Åt med Sara, Linn och Gabbi på Thai, tog hundra år för oss att äta upp men vi hann precis i tid till lektionen. Hade hörövning på lektionen och när man var klar med att svara på frågorna fick man dra. Stack hem runt två, gjorde mig lite i orgning sedan stack jag till Saras skola och var med på hennes lektion en stund. Åkte sedan med henne, T och L till Emporia och handlade ❯❯❯ det ovan ❮❮❮. Vid sju-tiden skulle vi på teater på Intiman inne vid Triangeln så stack dit så vi kom strax innan det ringde in. 
 
Föreställningen, Jane Eyre, var jättefin, dock gillade vi alla mest musiken haha. Teatern höll på till strax innan tio så var hemma ungefär vvid tio-tiden igen. Läste lite i sängen innan jag gick och la mig! 
Idag har jag och mamma varit ute och jagat speciella fynd i olika secondhand butiker över hela Malmö. Vet exakt vad jag vill ha, men jag behöver pengar och TID till att fixa allt som behövs innan jag utför min stora plan. Får se när det blir med tanke på att jag gärna hade velat fixa mitt hår också... Jaja, vi får se hur det blir med det hela! 
 
Vid två ungefär kom vi hem igen, satt en stund vid datorn och sedan tog jag mig ut till stallet. Det var väldigt fint och soligt ute idag så bestämmde mig för att rida ut på den korta slingan. Soppan var otroligt stark så belv mest trav för hon stack i galoppen så att jag inte hade nån bra kontroll över det hela. Red en stund på Jiddebjär och sedan tog jag galopp nere i paddocken. Där lossnade hon förvånansvärt fint och var rund runt min innerskänkel. Känndes bra så jag avslutade passet och stack hem ungefär en timme senare! 
 
Nu nu ska jag strax äta och kolla ikapp alla serier jag ligger efter i... Ha det!
 


Sarah    •  

Kul o få se va du köpt :)










Kom ihåg mig?