skiiiiidor

¦ Sharon , Vardag
Hiiyyaa
 
Idag har vi varit och åkt skidor. Md tanke på hur lite vi åkt gick det väldigt bra idag. tyvärr var vädret inte på på vår sida och Halmstad regnade det mäst på... Köpenhamnsbacken ville vi inte åka för den var jätteisig och bucklig (föratt folk tycker man kan gå på pisten i pjäxor av nån dum anlednig) så höll oss på Halmstad idag. 
 
Trillade en gång i liften för att Gabbi satte sin stav för långt in på min sida så den hamnade under min skida, och när hon skulle lyfta sin stav lyfte hon min fot med skiten. Annars gick själva pistarna bra, trillade en gång men då trillade jag åtminstonde rejält. Voltade haha, tappade mina stavar och fick skidorna i kors - ja helt enkelt - ett ganska dåligt fall.
 
Hade annars allmänt kul med alla, skrattade en hel del och han åka väldigt mycket mer då det var ganska folktomt jämtemot förra året. 
 
Men, bästa känslan är ju ändå mar man tar av pjäxorna efter ett X antal timmar!
 











Kom ihåg mig?