bondkatt som k*****r alla

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
Igår; Skolan - askul. Skrattade så mina lungor gick sönder och jag kunde inte andas och jag grä och det var underbart. Efter skolan gymmande jag med Sara, sen åt jag hamburgare [den ironin alltså] sedan stack jag hem vid nio och så var jag helt slut så somnade typ direkt efter att jag klivit ur dushen.
 
Idag var jag på min torsdags praktik. Läser kursen Djur i Zoohandeln och då ska vi har praktik i en djuraffär halva terminen, så nu är jag och Charlie på Vacker Tass och gör vå praktik där. Handlar mest om att packa upp varor och fixa i butiken så det är väl inte det roligaste men man överlever. Som tur är har vi två matställen nära så idag åt vi på Taco Bar. Gott och varierande för en gångs skull.
 
Efter jobb stack jag till Soppan. Det var riktigt kallt idag, eller ja egentligen inte men allt var fruset och fint och vitt så det var lite mysigare än annars. Kom till stallet och så var det fortfarande ljust ute så jag tog snabbt in ponnyn. Orkade inte sadla så red barbacka lite snabbt genom skogen och på grusvägen. Blev mest galopp och trav för hon var lite på tårna men det var överlag inget långt ridpass så var färdig allt som allt så jag hann med tåget 22 över. 
 
Kom hem halvt stelfrusen perfekt till middagen så har ätit och sen gjorde jag och Gabbi en engelska uppgfit som vi skickade in till vår bas och därför kan vi vara lediga i morgon! 
 
Min dator är jobbig och vill nog sova, har haft den i viloläge lite för länge, så ska stänga av den och låta den stå över natten för spotify appen laggar och ljudet är eeeek och chrome tar 63 år på sig att stänga en flik och jag är för trött för att hålla på och bråka med den.. Hoppar över till booken istället så kan jag festa på SPN och TW i sängen, och mysa med mina gigantiska nalle, Pig [Piggy, Piggsan, Ploppet]. Och så ska jag sova länge och tycka synd om alla er som ska till skolan eller jobbet imorgon, medan jag gottar på livet. Ha de!
 











Kom ihåg mig?