arriesjön

¦ Vardag
 
Hiya huns
 
Idag blev det en tur ner till Arriesjön med Ebba och Tindra. Red dut vid 12 ungefär och så var vi frammer strax innan ett. Hittade en stock att hoppa och Soppan dampade loss men det gick bra ändå. Efter lite ritt där uppe i det gröna red vi ner till sjön för att bada. Jag pallade inte simma med hästarna idag och jag hade kvar kläderna men de andra red i bikin och blev redigt blöta.. Gick bra men Izac fick för sig att lägga in lite bocksprång när vi galopperade och Tindras häst Bonnie stegrade och bockade hej vilt också hahah. Alla satt dock kvar och vi har en del på film!
 
Blev tyvärr inga bra bilder på mig i vattnet då jag var i minst men bjuder på dessa ovanför i alla fall. Ska skicka alla bilder till tjejerna nu och sedan ska jag fortsätta kolla Harry Potter. 











Kom ihåg mig?