nearly headless nick

¦ Gaby , Stallet , Vardag
Hur söt på en skala 1-10 var inte smulan idag?? 11
 
Okej så skolan varade typ 10 min sen stack jag till stallet. Såg prästkragar och då måste man ju göra en krans så det tillverkade jag. Fixade henne för ett pass i paddocken. Skrittade fram på korta slingan och sen jobbade jag i paddocken. Testade novat och det gick väll helt ok. Hon var lite svår att svänga på volt i galoppen men det ska hon alltid envisas med iaf men blev någpt mer tydligt med novat. Men bytade bara spöhand och duttade en gång så ställde hon om sig. 
 
Skrittade av och så längst med grusvägen innan jag pussade henne i stallet och spolade av henne superlänge bc de va vart och hon har päls. Ser så gulligt ut, ser ut som Soppan använder typ highliter runt ögonen och neråt ihih. Sen var det bara ut i hagen igen och hem för min del. Köpte present till vår lillasyster som fyller år på söndag på triangeln och gick hem sen.
 
Han knappt komma hem innan vi bestämde att sticka till västra hamnen och köka på pizzerian där och snacka med Erika. Sagt och gjort, god pizza och härligt sällskap. Satt lite vid de vattnet där ja asså mysigt ställe och solade i värmen!
 
Kom hem och gick och köpte glass med mamma och sen kollat på tv!











Kom ihåg mig?