spinnin' within

¦ Sharon , Vardag
Hiya huns!
 
Idag var jag på stranden med ett av mina squads. Gaby, jag och Ovcar systrarna drog ner till näset och badade. Det var inte så mycket sol när vi åkte dit men tacka gud för att molnen sprack. Brännde oss till och med... 
 
Vattnet var skönt men vi badade inte så mycket. Jag var dock i mest av alla! Solade samt lyssnade på musik och Erika (fråga mig inte hur) men hon fick orden "Hit the road Jack" till "Mr. Goat man" och jag och Gaby dog av skratt. Vi sa aldrig till henne vad de sjöng egentligen, så från och med nu är det Mr. Goat man. 
 
Långhelg denna helgen. Hoppas ni har en bra midsommar, själv firar vi den inte mer än med Billy's pannpizza. Tänkte åka till stallet idag men det var tekniska fel så vi kunde inte komma iväg... Imorgon åker jag i alla fall. Saknar soppisen nu ju... Ska rida dressyr tror jag. Får se hur det går! 
 
Ikväll blir det någon film som vanligt. Eller så cruisar jag runt på tumblr och youtube. Ha det gött!
 











Kom ihåg mig?