Favorit fotografer

¦ Kreativt , Natur , Surprise , Åsikter
Har så många jag tycker fotar bra, och egentligen är det inte alls svårt att få bra bilder med lite grundläggande kunskap om sin kamera och tillhörande objektiv (fin natur och fint väder att fota i är en bonus såklart), dock är dessa två, som jag nämner i detta inlägget, två av de alla jag följer mina favoriter!
 
Vitaly gillar jag för nog mest för hans typ av bilder. Älskar att dem är brusiga, antar att han lägger på bruset i efterhand eftersom högt iso inte ger samma typ av brus som han har på sina bilder. Gillar tonerna, lite kalla och gröna i nyansen, samt att jag tycker hans bilder är lite kontrastlösa på ett snyggt sätt.
 
Josephs bilder är lite av samma stil fast minus bruset haha. Lite mer toner och starka färger tycker jag nog att han har, fast bilderna känns ändå naturliga. Samma med tonerna, fast ändå lite varmare och rödare än gröna och blåa som Vitaly har på sina bilder!
 
Vitaly S. [ownthelight @ instagram]
❯❯❯❯
❯❯❯❯
 
Joseph Hernandez [josephcaptures @ instagram]
 
❯❯❯❯











Kom ihåg mig?