guess who's back again??

¦ Gaby , Vardag
 
Gaby
 
GABY IS BACK AGAIN!!
 
Gabys 3 förklaringar till dålig bloggning. 1) ingen lust alls 2) inget att blogga om 3) inga läsare.
Okej så sista är ju troligen för att vi bloggar (ehm jag) så dåligt men typ även när jag anstränger mej så blir det inte så bra som jag vill endå. 
 
Sharon kom in på mitt rum och skällde ut mej för "snart är det en månad sedan du sist bloggade" och kände jaha då ska det väll inte bli en månad då haha. Men ärligt, har inget att blogga om. Allt flyter på som vanligt typ, Irland om en vecka typ så ja. I stallet är det som vanligt så finns helt enkelt inget intressant att blogga om. Sitter mest vid yt nu för mina serier är typ mid-season och har ingen lust att läsa fanfics nu iheller. 
 
Läser dessutom inga bloggar alls längre så får ingen inspo alls iheller... Ja får se hur det blir. Tycker osså alltid mina bildinlägg blir fulare än Sharons haha så vill inte helle posta sånna haha life alltså.


Sandra    •  

Fin outfit!

Svar: Tack!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?