Panic! In front of the cute boy

¦ Djur , Sharon , Surprise , Vardag
 
 
Hiiyyaa
 
Händer inte så mycket i livet just nu, bloggen ligger lite på sidan då jag inte har någon blogglust eller finner tid... Spenderar mest dagarna med att lyssna på BBCR1 och så läser jag ff:s och lyssnar på musik, är i skolan eller stallet...
 
I skolan igår var vi på Zoo giganten under förmidagen och sedan var vi lediga på eftermiddagen så det var chill. Vid fem åkte jag och C till skogen. Allt gick jättebra och smidigt med lastningen, sen i ridningen var hon supersnäll så jag vi båda tyckte det var roligt. 
 
Idag var vi först på skolan och flyttade lite då det ska byggas om så det var ganska kaos där, särsklit med att flytta ett kassaskåp som väger attans. Men till slut så gick det över dörrtröskeln och då kunde man lätt putta den dit vart man ville. Åt på Sub med Charlie och Berk, snackade fotboll och med allt jag vet så känns det som om jag kan spela i landslaget ok. På eftermiddagen var vi på malmö museer och rännde runt som vi ville så det var chill. Tåget hade jäkla problem idag också... skitkul. Först var den sen 25 min sedan åkte den 40km/h typ hela vägen, stannade på typ alla ställen man möjligtvis kan stanna på och sist men inte minst fick vi backa tillbaka en hel station så ett annat tå kunde rulla förbi. Fantastiskt.
 
Hade jag kvällen så fixade till Soppan och Izac, sen gick jag och betade med henne och sen tog jag in ponnyerna. Snabbt och smidigt. Åkte hem och kände mig tvungen att blogga så här har ni att läsa buds. Under lovet ska jag försöka få upp lite fler inlägg men det brukar vara lite trögt det också... har massa serier att koalla ikapp så får se vad jag gör först!
 











Kom ihåg mig?