ughh

¦ Sharon , Surprise , Vardag
 
Hiiyyaa!!!
 
Lov äntligen!! Har haft fullt upp hela helgen och igår, knappt varit hemma förutom över natten när jag sover så har inte alls haft tid till att blogga... Prioriterar nog inte riktigt bloggen heller just nu, känns inte som om det händer något viktigt eller vidare roligt att berätta. 
 
Har varit på cirkus, träffat kompisar, gymmat, varit i stallet - ja en hel del helt enkelt. När jag är hemma, så har jag mest läst, och kollat serier (som jag måste komma ikapp med nu under lovet) och det gör jag vid macen och därifrån bloggar jag aldrig då jag inte har photoshop på den datorn. Min andra laptop (som jag har PS på) orkar jag inte ta fram, och vid min stationära som jag arbetar bäst vid sitter jag knappt, eftersom det är mycket skönare att dega i sängen när man läser och kollar serier...
 
Ska i alla fall försöka göra lite inlägg nu som jag lägger upp under veckan! Ska försöka ta tag i bloggandet lite, men hur många gånger har man inte sagt det...