fokusera-dag

¦ Djur , Sharon , Vardag
Hur söta är degusarna vi har på skolan?? De rymmer dock 24/7 hahaha. Och lilla missen, min fina ♥
 
Hiya huns
 
Idag var det fokusdag i skolan. Möttes upp med Felicia och Charlie på morgonen och gjorde en BIO uppgift. Gick fort eftersom vi hjälptes åt. Sedan hade jag 40 minuter på mig att göra ett engelska prov så gjorde det och sedan sprang jag ner till ett annat klassrum för att göra ett annat prov. Allt på förmidagen gick bra, däremot så var matteprovet på eftermidagen K A T A S T R O F. Svarade på alla frågor förutom tre (för att vi inte hade gått igenom det som de handlade om) men det känndes ändå ugghhh för jag gillar inte att göra digitala prov så aa... 
 
Nu ikväll ska vi till mammas skola för vår kompis går där och de ska ha musikal idag så ska träffas med andra i vårt gäng och kolla på. Ska bli roligt! 
 
Imorgon ska vi upp tidigt för att åka till stallet med Ella. Sedan ska vi till Börjes för de öppnar här i Malmö och så ska vi nog också till MyOne för att kolla lite. "Kolla" alltså. Har precis köpt ett till schabrak (woho) men Soppan behöver faktiskt lite nytt nu när vå sålt allt som inte längre matchar våra nya färger.
 
 


a n n i k a    •  

Älskar headern! :D










Kom ihåg mig?