minisar

¦ Andra Hästar , Gaby , Stallet , Vardag
Heya
 
Idag var det skola som vanligt. Skrev matteprovet men det gick urdåligt. På lunchen stack jag och Tezz till Sci-Fi bokhandeln bc den öppnade på ett nytt och större ställe!! D har mycket större sortiment nu! Köpte en lite harry potter berlock till halsbandet jag alltid bär och en joker pin som jag ska ha på väskan!
 
Efter skolan stack jag till stallet. Skrittade fram på lilla rundan och nu när hon brunstar skulle hon stå hos Shanti och brunsta jättelänge... Så hon ville ju inte rubba sig.. I paddocken gick det dock bättre än förväntat då gon brukar vara lite sisådär när hon brunstar men det gick faktiskt helt ok! Lite stark i galoppen men det godtar jag. 
 
Sen hade jag tid över innan jag kunde fodra så hämtade Sarahs minisar och hoppade med dom i paddocken! Soppan blev helt over the top av att få se dom och skulle trava och galoppera längst med staketet och gnägga ihihi
 
Och sist men inte minst får Cassi och Ellen en hälsning idag med bc jag lovade dom så här har ni era två skitungar!











Kom ihåg mig?