my ghost, where'd you go?

¦ Sharon , Stallet , Tumblr , Vardag
 
Hiya huns!!!
 
Tror jag bloggade sist i torsdags (??) men det har inte hänt så mycket. Eller ja - jag har fått igång sims så spelar hela tiden och skjuter upp bloggningen hah.. 
 
Hade ingen skola i fredags så installerade alla sims spelen och åt godis, minns inte riktigt. Jo, kollade TO också. Finalen var AMAZING och nu är jag så taggad på nästa! SPN har final nästa vecka och sedan är det bara KUWTK som är igång, men det är ganska så skönt att inte ha för mycket under sommaren.
 
Soppan har varit barnponny hela helgen så har inte ridit alls. Förutom idag då jag red typ 15 min max, bara för att liksom. Åt pizza till lunch och nu spelar vi sims igen.
 
Imorgon ar vi möte i skolan ang. Sydafrika så ska vara där halv 8. Tror jag stannar där sen och jobbar lite men får se.
 











Kom ihåg mig?