squad goals

¦ Sharon , Stallet
 
Hiya huns
 
Sååååå, har nu alltså kommit tillbaka hem från en kväll i stallet. Clara var med och fotade medan antingen jag eller Gaby red / filmade när den andra red. Hoppade dog-leg och en kombination med tre galoppsprång. För min del gick det väldigt bra (förutom några små missar) och jag börjar känna mig ganska säker på avstånd och framför allt att känna och "se" dem när jag rider an mot hinderna. Soppan kändes på, hon blev lite stark och drog up huvudet en aning - men vi hade tagit av martingalen så det var ju vårt egna fel. 
 
Efter ridpasset fick Clara skritta av och tillbaka upp medan vi plockade undan på ridbanan. Spolade hästen efteråt och fixade fodret, samt mockade i hagen. Fodrade sedan hästarna och strax därpå åkte vi hem. 
 
Clara tagade along hem där vi åt tacos och överförde bilderna till våra datorer. Håller nu på och redigerar dem, så de kommer upp med jämna mellanrum. Imorgon ska vi inte till stallet alls så då passar jag på att fixa film och lite annat också! 
 
På söndag har vi städdag i stallet så tar nog med kameran och dokumenterar lite där också. Lite före-efter bilder måste man ju ta som bevis på att man faktiskt gjort något, haha.
 











Kom ihåg mig?