stop global warming i don’t look good in shorts

¦ Serier , Sharon , Vardag
Hiya huns
 
Skolan idag; Betygssnack med läraren i de två kurser vi har henne i. Ligger på A i komunikation och B i den andra, så fick en uppgift att göra så att jag kan höja mig. Gjorde den snabbt och skickade in den, fixade djurrumen med Gaby och fick en VIP-tour genom det nybygga som annars är off-limits för elever. 
 
Kollade två episoder av TO också under lektionen eftersom jag var färdig med allt annat, samt halva episoden av SPN. Resten betade jag av hemma. När jag inte gjorde det tog jag tumblr-bilder i skärmen. Höjdpunkten var dock när Linn och Gaby ramlade och well... Linn fick byta stol att sitta på då den andra inte pallade längre, om jag säger så.
 
Kom hem, bokade tid hos läkare och kollade YT. Siter nu id in andra dator och ska redigera lite i photoshop tror jag! Imorgon är vi lediga så åker till stallet när som typ.
 


josephine Asplund    •  

Hoppas du haft en bra kväll & lycka till med bloggen! Kram<3










Kom ihåg mig?