the queen has arrived

¦ Djur , Natur , Sharon , Vardag
 
Hiya huns
 
Dagen har bestått av film för min del - typ. Drar den lite kort idag, men kännde ändå att det har hänt saker som är värda att dela med mig av. 
 
Har kollat Secretariat - och gråtit, har börjat kolla The Chosen (för att Kian är med) och har kollat massa YT. Några fkn killar ha busringt mig och de slutade när jag sa till min kompis så jag vet med säkerhet att det var han och hans vänner, och även om det inte var han så skyller jag det på honom hahah.
 
Mitt uppe i mitt filmkollande så Gaby bara "jag ska ut med Clara och Penny, ska du med???" och jag bara "ok" så gick vi ner till stranden tillsammans. Hunden badade och ville inte gå ur vattnet, alla skrattade när vi jagade runt hunden så det är tur att hon är söt i alla fall.
 
Gick runt lite på bo01 och kollade in fina bilar och självklart tog bilder på dem. Plåtade the fur ball framför Torso och sedan gick vi tillbaka. Mysigt. 
 
Och jo - nån har klottrat så fint på gatan utanför oss så jag var tvungen att ta en bild. "Allt blir bra till sl-"
 
 











Kom ihåg mig?