heaven knows we cried

¦ Sharon , Surprise , Vardag
 
Hiya huns
 
Idag är det tisdag, aka andra dagen i skolan. Måndagen kom lite som en schock, mina breakdowns var inte en lika stor schock dock. Pratade med rektorn om det igår (pin hahahahha) sen så gick jag tillbaka och arbetade normal 500 år senare. 
 
Idag så hade jag en till breakdown (surprise surprise). Denna gången tyckte min mentor det hade gått för långt så han ska ta upp mig som ett enskilt ärende på lärar konferensen (det går bra nu) så vi får se vad som händer. Har nämnligen satt ribban lite högt... 
 
Idag var också någon man här och kollade våra golv och vi ska lägga nya är det bestämmt, så imorgon kommer de tillbaka med golvprover så ska jag får bestämma vilken som ska lggas eftersom det är mitt rum som är det viktigaste hah.
 
En recap från helgen som bonus: I lördags var Ester med oss i stallet och vi hoppade lite. Gick bra, inget konstigt. På söndagen släppte jag ut alla ponnyer och passade på att longera Soppan. Hon skötte sig fint tills vi skulle börja galoppera och då bara ställer hon sig på tvären och är dum, men jag gav inte upp och tillslut gick det förvånansvärt bra. Efter att jag kommit hem åkte mamma och jag till IKEA och köpte säng och lite annat. Annars så var jag på stan idag med Felicia och handlade julklappar.
 
 











Kom ihåg mig?