När det eskalerar

¦ Gaby , Stallet , Vardag
Vaknade helt prima idag och gick till skolan.
 
Sen kom halsont. Okej inte så farligt det klarar man ju. Sen fick jag ont i öronen. Funderade på att gå hem efter lunch. Gick inte hem. Sen började huvet göra satans ont. Slutade med att jag gick hem ca 1,5h timma tidigare från sista lektionen och åkte till stallet liknande en burrito. Gick till stallet för orkade inte cykla i kylan och mina organ skulle nog demonstrera endå. Fixade snabbt Soppans box och mockade en kärra i hagen också då Izac ska joina Soppan i grytan till helgen. Hälsade snabbt på min älskling och gav henne en morot och ett äpple.
 
Åkte hem och mamma var hemma och såg vilket skick jag var i. Fixde te till mej och nu ska jag hitta på något lugnt (typ sova..) men tänkte jag kunde slänga in ett litet inlägg först!
 
För övrigt så har bygget för vindskydd i hagen påbörjats! Hålen för stoplarna borras i veckan eller nästa och allt material är hemma!
 
Imorgon ska jag släppa ut hästarna på morgonen men går nog inte till skolan (aka en lektion som börjar halv fyra) utan vilar ut mej och försöker vara någorlunda frisk tills trosdag istället.











Kom ihåg mig?