oh god, i hope she escapes

¦ Sharon , Surprise , Vardag
 
Hiya huns
 
Inte bloggat något för jag är väldigt utmattad, psykiskt... Vi lägger nytt golv lite varstanns just nu och tyvärr är mitt rum inblandat i smeten så har inte precis någonstans att vara. Jag har jättestor lust att redigera biler och göra film men min "jobbdator" ligger nere iom med golvläggandet så nu är jag bara på Macen hela tiden och kollar YT och annat skit. 
 
Skolan går som den går - är så trött så jag vill gråta hela dagarna och minsta lilla får mig att flippa. Tyckte jag var i en ok period (aka har inte haft panikattacker i skolan på typ 1 vecka) men idag känns det bara så jäkla dålig igen. Jag är så trött på allt som har med plugget att göra och det påverkar min lust till bloggningen då jag enbart vill sova eller vila ut mig genom att kolla filmer... 
 
Annars så har jag för det mesta bara gymmat och varit i skolan. Ska till Soppan på torsdag och fredag, sen i helgen också. Hoppas ni har det gott!
 


Josefine Svärd    •  

åh vilken härlig blogg!

Svar: Tack ska du ha!
Sharon Eden America Hajny

anniepiie    •  

Kämpa på, hoppas det vänder snart och att du känner dig på fötter igen. :)♥ SV: Tack snälla för din åsikt angående val av dator. Jag har nu bestämt mig för och behålla min PC och köpa mig en ny ipad pro eller macbook. :)

Denise    •  

Haha vilken fin selfie med hästen :D










Kom ihåg mig?