Starboy

¦ Gaby , Stallet
Hej alla!!!
 
Min bloggning har varit K A S S jag vet men sån är jag, kass på det mesta haha. Iaf så har vi kommit hem från vår praktik i SA och idag var det stallet första gången på 3 veckor! Hoppade lite och det kändes faktiskt bra, dock var jag lite ringrostig.
 
Och eftersom jag tycker det är hemskt fullt när det är lite tex med en bild måste jag skriva lite mer ahah. Har till exempel bestämt oss för att Sharon ska börja rida mer western och jag ska börja träna mer löst och lite frihetsdressyr. Eller att hon tagit sönder sitt lila täcket som är mitt favvo så vi måste laga det. Att hon inte på något magiskt vis tagit sönder sitt nyaste täcke. Att hennes päls växer som ogräs och måste snart klippas igen. Att hon är supersöt i fluffnosgrimman. 
 
Nu ska jag redigera resten av bilderna från SA trotts att min PS krånglar igen...











Kom ihåg mig?