you want 100k on instagram, i want 100k in a duffle bag. we are not the same

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
 
Hiya huns!
 
Igår så hade vi studiedag så då var tanken att jag skulle åka till stallet på morgonenen och sen skulle vi åka till Börjes och MyOne på eftermiddagen med Felicia men det blev ändrade planer för Soppan skulle få nya skor. Istället pluggade jg några timmar på förmiddagen och åkte till stallet runt tre tiden istället. 
 
Red på banan, med vita lindor (!!!!!) av någon dum anledning. Till mitt försvar så trodde jag inte det skulle stänka så mycket som det gjorde... I alla fall så skötte sig Soppan okej i skritten och traven men sedana varhon så dum så jag ville gråta. Tänkta börja öva på att hon ska fatta galopp i form, men hon kastade bara upp huvudet ännu mer och rusade runt so om det gällde livet. Ville få en lugn och sansad galopp, men så fort jag gjorde en förhållningn saktade hon av och slängtravade innana hon kunde fatta galopp igen. Testade igen fast att jag drav samtidigt som jag gjorde en förhållning men då började hon hoppa och sparka istället. Övade på det tills det kändes okej, men jag själv var ändå inte nöjd med passet... Finns bättre dagar.
 
Felicia har sovit här och idag ska vi då istället till Börjes och MyOne. Hoppas vi hittar något roligt eeeek.
 
 


Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så underbart med studiedag! :)

Matilda Berlin    •  

Gu vad underbart med studiedag! Det låter som att du hade en bra med =) Kram

Emma Broberg    •  

Så himla skönt med studiedag! Roligt att passa på att rida också<3










Kom ihåg mig?