sämst på att packa

¦ Cute boys , Sharon , Vardag , Videor , Youtubers
 
Hiya huns
 
Jag har lovat mig själv i typ fem dagar att "på måndag ska jag packa" och nu är klockan 20:25 och jag har inte packat ett skit. 
 
Var först i skolan i typ 40 min, sen åkte jag i regnet till Soppan. Red western igen (försöker jobba lite på det) och det gick okej. Hon lyssnar bra på svängar med enhands föring nu + att jag rider bettlöst när jag western-ar så det tycker jag är lite kul. Sen satt inte halterna så fint idag som de gjorde sist men å andra sidan var hon fin när jag fattade galopp!
 
Sen kom jag hem vid halv tre tiden och då var jag faktiskt produktiv. Jag fixade över alla filmer till mitt stora USB-utrymme, sen rensade jag alla 100 SD-kort till både systemkameran och GoPro:n. Rensade min iPhone och sist så fixade jag offline listorna från Spotify.
 
Efter det tänkte jag - nä nu fan får jag börja packa lite. Det tar alltså hundra år för mig att packa när jag ska bort knappt en vecka och nu ska jag iväg näst intill en månad så skulle vara lagom kul att glömma något - alltså bäst att börja i tid tänkte ju jag.
 
Jag började med att slänga typ 1/8 del av vad jag ska ha med mig på sängen, sen tänkte jag att det passade bra med att kolla Marcus' alla videor så då slängde jag igen resväskan och dumpade all packing ovanpå istället. 
 
Kollade YT i typ sex timmar sen blev det helt plötsligt roligt att lyssna på ny musik och vara på tumblr i en evighet - tills jag blev trött och ville sova. Nu sitter jag här istället och informerar er om hur jag suger på att packa. Så jag har alltså inte kommit lägre än att jag har packat ovanpå min resväska. Ha det gott mina vänner, hörs imorgon. 
 











Kom ihåg mig?