All i need is you

¦ Gaby , Stallet , Vardag
Hej svej i lingonskogen!
 
Idag var vi i skolan fast bara till strax efter 11. Köpte sub och tog bussen till Hööks. De hade 15% på alla täcken och vi tänkte kompletera hennes täckesgarderob med det där Orion-täcket jag bloggade om för någon dag sedan! Köpte det, ett hönät, en repgrimma och ett babypelham och sån man stter på kedjan under. Rådfrågade med kassapersonalen och kom fram till att testa det. 
 
Hoppade då lite i paddocken. Det var hamskt kvavt i luften och lixom himlen tygde ner en så Soppan var inte alls med på noterna. Dels var hon lite småänglsig för det nya bettet. Vi har ju aldrig ridit på något skarpare på henne än vanligt tredelat eller rakt så även lite ovant för oss. Jobbade inte henne sådär supermycket, ville bara testa bromsen men annars hade jag lite längre tyglar när jag red fram. 
 
Hon var väldigt seg och det brukar hon vara när luften är så och + att bettet var för mycet för henne i hoppning så blev det en liten broms hela tiden. Så inget pelham när vi hoppar iaf. Hon var lite osäker och jag ville inte ta henne i munnen för kände mig elak hehe så får väll skylla mig själv för att sprången blev lite kantiga. Hon hoppade dessutom extremt högt över oxern av någon anledning så var inte alltid med.
 
Sist tog vi lite bilder vid äppelträden, Soppan fick typ 10 äpple totalt hehehe. Plockade med mej några plommon och klämde väll i mej 10 stycken jag med på vägen, så goda!











Kom ihåg mig?