Cali weather

¦ Sharon , Stallet , Tumblr , Vardag
Hiya huns!
 
I fredags så tänkte jag blogga efter vi kom hem från stallet men av nån anledning så satte jag mig i sängen och kom vilse på YouTube istället... Det är lixom en hel prosess att överföra bilder till daotrn, redigera och sen ladda upp dem och jag var helt enkelt inte sugen på det. Istället hittade jag en ny serie att underhålla mig med.
 
Yep, en klassiker. 60 Days In heter den, det är en 2016 serie och de är inne på 5 avsnittet av andra säsongen. Jag ska kolla S02EP04 så är snart ikapp haha. I alla fall så har jag då inte gjort mycket under lördagen eftersom hela dagen gick åt att kolla 60DI. 
 
Dock, hade jag glömt prova stövlar i stallet under fredagen så tvingade ut mig själv klockan fem på kvällen fördet var dödligt varmt under dagen. Red igenom Soppan rätt så intensivt. Mesti skritt och trav, hon skätte sig jättebra coh var förvånandsvärt pigg och framåt i traven. Jätteskönt för omväxlingsskull. 
 
Idag, rättaresagt nu när som borde jag packa för en vecka borta men hahah jag orkar ej?? tar mig 25 år att packa och det dubbla att packa upp... Har istället gjort typ två inlägg infor veckan. Kommer ju dock ha dator med mig och internet också så kan väl försöka slänga in nåt en kväll!!
 
 
 











Kom ihåg mig?