It's a little bit funny

¦ Gaby , Stallet , Surprise , Vardag
Heyyaa buns!
 
Idag åkte jag till stallet vid 11 tiden för jag hade sån lust. Det började småregna dock men när jag väl skulle rida så slutade det. Red dressyr i paddocken och i början var hon inte alls med mej. Hon var väldigt stark och ville inte ge med sig idag utan tyckte omgivningen var mer intressant än jag. Jag stannade och ryggade henne några gånger för att få med henne och efter överdriva slutor och öppnor så gick det bättre. Hon ville dock ta för mycket stöd i tygeln och blev lätt lite framtung så fick ta upp henne imellanåt men rent generellt gick det bättre ändå. Galoppen körde jag mer lång och avslappnad för ville inte ta ihop henne för mycket då det var ett tag sen jag iaf red oredentlig dressyr.
 
Imorgon slutar vi 5 så åker inte till stallet för orkar helt enkelt inte... Sparar min ork till man måste åka och mocka varje dag. Veckan därpå är det specialvecka och jag ska till Järvzoo!











Kom ihåg mig?