Recap av veckan som gått

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
 
Hiya huns!
 
Har ju som sagt varit bortresta i en vecka och jag hade verken tid eller ork att blågga något medan vi var iväg. Jag hade då "praktik" på Havets HUs i Lysekil och jobbade med fiskar och andra havslevande varelser. Efter skolan hängde jag mest runt ute i skärgården och jag och min lärare spelade Pokemon tillsammans till största delen. Snorklade lite och fångade sjöstjärnor och jag spräckte min iPhone också. Grät hahha. 
 
Kom hem fredag-kväll och under lördagen var jag så trött så chillade bara hemma. Idag därmot åkte vi till stallet och red lite dressyr ute på gränängen. Soppan kändes fin fast hon tog det inte riktigt helt seriöst i galoppen, så fick skälla lite på henne och då gick det super duper. Hon gillar att testa oss hahha. Kommer bilder både från dagens ridpass och sedan några från Lysekil också!
 


Anonym    •  

Asså din design på bloggen är så vacker<3

Svar: Tack så mycket!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?