EM-vinst & laddar för skolstart

¦ Andra Hästar , Sharon , Vardag
 
Stort grattis till Peder & All In!
 
Hiya Huns!
 
Vill börja med at säga stort grattis till Peder och Allan som tillsammans tog EM guld! Hur grymma är dem inte? Välförtjän, kan man lugnt säga. Och så mycket det betyder för häst-sverige.
 
Annars så.. börjar ju skolan imorgon! Är lite nervös men inte lika som jag var igår haha. Har inte gjort så mycket idag. Kollade EM såklart, och så har jag suttit lite med gifs som ni ser i förra inlägget. Ska duscha efter att jag ätit klart och sedan ska jag nog övergå till min Mac så kan jag sitta i sängen, lat som jag är. Har även äntligen ordnat PS och Lightroom til macen så nu kan jag även blogga lite "bättre" från den datorn också. 
 
Vi hörs imorgon! 


MALIN    •  

Hoppas att du har haft en härlig helg! Kram

Linda    •  

Lycka till med skolan!!

Svar: Tack så mycket!
Sharon Eden America Hajny

Dixi Wonderland    •  

Så kul att det går så bra för svensk ridsport :D

Svar: Ja verkligen! :D
Sharon Eden America Hajny

Netti Starby    •  

Vad roligt och stort grattis till dom! :-D KramIs

Julia    •  

Åh vad roligt!










Kom ihåg mig?