En roadtrip söderut

¦ Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Idag var jag och mamma nere i Grevlunda på en konstutställning av Lennart Nilsson. Åkte tåget ner till Simrishamn där vi skulle ta bussen men den var såklart inställd så vi fick lite dö-tid där på ungefär två timmar. Gick ner till "stan" som är mer som en gågata för mig, och jag fick en kofta för att det helt plötsligt blev så kyligt ute - såklart. Fikade på ett kafé och kollade in deras kyrka. Väldigt fin var den. Gillar överlag kyrkor och hela lugnet som ligger över dem. 
 
Hur som helst så kom vi till utställningen. Tänkte passa på att ta en sväng runt Peder och Lisen för att se om de hade lite fika att bjuda på, men gick istället och fotade kor en liten bit bort. Tänkt vad mycket intressantare det är än att hälsa på Allan. 
 
Vet inte hur min dag ser ut imorgon men vi får väl se vad jag hittar på!











Kom ihåg mig?