Skola och Soppan

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
 
Hiya huns!
 
Igår gick jag mellan 8:15 och 14:15 ungefär. Åkte till stallet därefter och red ett dressyrpass på banan. Hade framme lite travbommar och en galoppbom som jag gjorde byten över. Gick bra. Det var otroligt kvatvt ute och det rann svett av Soppan sedan, stacker. Men hon skötte sig bra hursom helst. Plockade sedan björnbär i typ 30 minuter och var då tvungen att springa till tåget för att slippa vänta onödigt länge. Kom hem och åt pannkakor sedan så läste jag 30 sidor om hur sjukhus, primärvård, palliativ vård och liknande fungerar somt vad som skiljer dem åt och sådär. 
 
Börjar 9:15 idag och slutar vid tre. Ska har föreläsning om det vi läste om så ska bli spännande. Ska även föröska få tag på lite böcker idag för att lugna mitt sinne! Får se vad jag hittar på när jag kommer hem i eftermiddag. 
 


Amanda Niclasson    •  

Fina bilder!

Svar: Tack :)
Sharon Eden America Hajny

Anita    •  

mysiga bilder :)










Kom ihåg mig?