Bohemisk-jag-bor-på-landet, är-det-dax-för-coachella?- look

¦ Outfits , Photoshop , Sharon , Vardag
 
1.  Z A R A  2.  A S O S  3.  G L I T T E R  4.  T O P S H O P  5.  Z A R A  6.  G L I T T E R  7.  A S O S  8.  A R I A T 
9.  A S O S  10.  Z A R A  11.  L E V I ' S  12.  L E V I ' S  13.  G L I T T E R  14.  A R I A T  15.  L E V I ' S  16.  T O P S H O P
 
 
Hiya huns!
 
Jag har på senaste tiden blivigt väldigt försjust i en still som jag kallar "Bohemisk-jag-bor-på-landet, är-det-dax-för-coachella?" look. Den är inspirerad av bland annat Taylor Shilling's karaktär i filmen The Lucky One, Westerryttare på Instagram samt varierande Coachella-outfits. Stilen kan göras både praktistk med shorts och jackor i Denim samt massa skjortor och simpla t-shirts, och mer åt det "klassikt-fina" hållet med somriga klänningar med brodyr, blommor eller rutiga. Något som passar mig väldigt bra, då jag gillar att vara praktiskt ena dagen men "opraktisk" den andra. Jag har kombinerat med lite smycken och Boots från Ariat som jag tycker är skitsnygga. De kan ju i mitt falla nvändas både i stallet och till varadags!
 
Jaja nog om det. Har pluggat på distans denna veckan också, så jag har inte gjort så mycket mer än att tagit allt i min egna takt och gjort det jag kännt för. Har blivit en del filmkollande samt att jag varit i stallet tis-ons och även i skolan och räknat matte. Räknade lite mer i morse, så nu har jag tagit paus. 
 
Såg en dokumentär om den globala uppvärmingen, Before The Flood heter den och är filmad av/för bland annat National Geographic. Intressant och väldigt viktig. Eftersom jag själv är mån om både djur och natur tycker jag det osm sker i världen är fruktansvärt, och människor är inget annat än egositiska. Jag vet att livstandard är svår att ända till det värre, men det finns massor av andra sätt man kan främja naturen och ekosystemet som tas upp i dokumentären. Så är ni intressarade, ta en titt! 
 











Kom ihåg mig?