Every family reunion turns into a family competition

¦ Cute boys , Gif's , Serier , Sharon , Vardag
                                                
 
 Hiya huns!
 
Idag hade vi skola som vanligt. Eller ja, vanligt och vanligt vi har ju lite konstig schema för vi ska typ få ett nytt schema så nu går vi på ett som är både gamalt och nytt och allt är lite confusing bara.. Men i alla fall, började klockan ett och hade historia. Sista lektionen i den kursen så var mest lite snack inför nästa vecka som är en tema vecka och sedan lite betygssamtal. Efter det hade vi engelska till 5 men det var också chill. Gjorde några CAE test och sedan fick vi börja skriva på en uppsatts.
 
Har annars inte hänt nåt jättespeciellt. Jag och Gaby har börjat spela howrse isgen (efter typ ett års uppehåll) och folk tycker det är jättenördig men I DON'T GIVE A SHIT om vad folk tycker längre för jag tycker howrse är kul och då spelar jag det så byeeeeee
 
Sedan har jag annars bara kollat massa Cameron och Kian & Jc videor på youtube eller spelat HW eller kollat TW och TVD!
 
 


Josefine    •  

Aldrig hört talas om det spelet :)










Kom ihåg mig?