I just want to kiss you

¦ Cute boys , Photoshop , Redigering , Serier , Sharon , Stallet , Surprise , Vardag , Youtubers
 Hiya huns!!
Sedan jag bloggade sist så har det inte hänt så mycket nytt. Vi började skolan i onsdags och drog igång med vanliga lektioner direkt. Annars har det tyvärr varigt ganska dålogt väder med snöstorm och halkor överallt så det har varit både svårt och omotiverande att rida eller vara länge stallet - vilket har resulterat i att Soppan fått mycket vila på senaste tiden. 
 
Jag har mest spenderat fritiden på gymmet eller i sängen med en del Chasing Cameron episoder och annat youtube-kollande. Har ritat och hållt på en del i photoshop också då jag för en gångs skull haft lust för det! 
 
Idag har jag och A ridit ut en runda i snökaos och galopperat en massa vilket Soppan såklart var tvungen att överdriva genom att kasta runt och studsa, men vi båda tyckte det var kul, så det gör inget hahah. 
 
Kom hem vid ett tiden och satte mig veid datorn men glömde såklart publicera detta inlägget (skrev det i appen på vägen hem från stallet) så nu har jag hunnig göra en massor, typ gå till gymmet hahha. 
 
Idag är det också en speciell dag för Cam och Marcus går för Dolces AW17 och är det är deras första walk och båda var jättefina och duktiga så yeeaaa.. Ska aldeles strax dusha och sedan ska jag nog kolla lite youtube eller TW. 
 
 
 











Kom ihåg mig?