Vad har hänt sen sist

¦ Gaby , Gif's , Vardag
Om någon missat att jag är Hufflepuff så har ni det där hihi
 
Ett kort kapitel ur Gabys liv:
 
Jag har jobbat vissa helger, bivit 19 år gammal, sovit, gått i skolan, skrivit uppsatser, varit hos pappa, varit hemma, vara med kompisar, varit i stallet, kollat serier, kollat filmer, läst, spelat HW, kollat youtube, lyssnat på musik, städat mitt rum, köpt saker, gymmat, ätit och nu bloggar jag.
 
Vet inte när jag sist bloggade haha men har just nu ingen lust att blogga för att 
1) vår blogg sticker inte ut ur mängden
2) har inget spännande liv
3) ingen läser bloggen
 
Okej så jag vet att punkt tre är för att vi inte bloggar men endå ahah även när vi bloggar är det få som läser så... 
Vi har inte heller varit båda i stallet sen typ december och än mindre haft med kameran sen typ november.. Har ju annars varit i Sydafrika på praktik, ja det va ju typ 2 och en halv månad sedan men värt att nämna... Filmen som jag gjorde till bloggen fick spärrad musikfil och har inte pallat att lägga in en ny heller... Men ska lägga upp den videon som vi gjorde till skolan i nästa inlägg! Tills nästa gång, bye!


Erika    •  

Tycker ni har en jättefin blogg! Älskar verkligen er design :D

Svar: Tack så väldigt mycket!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?