Veckan som gått

¦ Djur , Sharon , Stallet , Vardag
Sista bilden har Clara tagit! Såhär ser det ofta ut på våra promenader, mysigt!
 
Hiya huns!
 
Jag som tyckte jag hade någon typ av ett blogg-flow... På något sätt så tycker jag att tiden inte räcker till att lägga upp ett inlägg. Mest för att jag måste ha alla inlägg "snygga" och bilder i varje inlägg, eller gifs eller något, och jag hatar att lägga upp arkivbilder för det är så tråkigt och känns så oproffesionellt på något sätt, och det gör inte saken bättre att jag måste överföra/sckiak bilder från min mobil till datorn, starta ps och massa annat för att fixa skiten och sen lägga upp allt... Men jag vill bli bättre. Hoppas det blir bättre när jag är inne i vardagliga rutiner igen.
 
Hur som helst. Jag har ridit dressyr på Soppan några dagar och det har gått bra. Sen har jag hoppat en dag, men höll mig på lägre höjder, typ 60cm för jag ville träna på min sits mer än att hoppa högt. Hon var rätt så loj när jag hoppade men det var väldigt varmt och kvavt den dagen men hon hoppade ändå allt och det gick bra.
 
Har även besökt Erika på jobb och smakat god choklad, och så har jag spelat SSO som vanligt. Igår var jag och Gaby och Clara ute på en promenad med Penny där jag blev utvald till att doppa mina ben för att tillfredsställa hunden och dess bad-bahov!
 
Idag börjar sista säsongen av Teen Wolf men eftersom jag bestämmde mig för att kolla om hela serien från början så är jag bara på säsong 5 än så länge. Fick lite panik när jag insåg att jag inte skulle hinna kolla klart tills det började igen, men har kommit fram till att jag sparar den nya episoden till nästa helg för då hinner jag inte hamna efter + att jag hinner kolla klart om jag får en vecka till på mig. I-landsproblem delux.
 


Felicia    •  

Vilka underbara foton och världens sötaste hund!

Svar: Tack!
Jag kan inget annat än at hålla med dig!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?