Fredag = Fullspäckad dag

¦ Djur , Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
 
Hiya huns! 
 
Idag ringde larmet 20 i 7. Gick upp, gick till gymmet. Gymmade i en timme med Nike-appen och den är ju skitbra! Velade länge under dagen på om jag skulle sticka dit imorgon också (försöker intala mig själv att ta det lugnt nu när jag inte tränat på ett tag, bortförklaring såklart) men nu har jag satt larm på igen så ska dit om så bara ett lugnare pass. Tänkte köra med TRX:en imorgon. Inte för att det är lugnt över hvud taget men aja, vi får se!
 
Planen var även att jogga ikväll men jag hade kvällen i stallet och känner att jag kan ta det lite lugnt på någon front. Imorgon tar jag en runda vid stranden i alla fall. Och hoppas på bättre väder då det har åskat och pissat ner hela dagen..
 
Gaby va på Emporia idag så hon köpte lite saker till mig som jag bad om. Bland annat ett sånt armbandsskal till telefonen. Det ser sjukt fult ut då jag har en plus och min arm har en omkrets på typ 10cm, så man hade kunnat tro att det är något medicinsk och inte tekniskt. Men jag måste ju ha min mobil någonstans!


J    •  

Fina bilder!!

Svar: Tack!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?