Full rulle

¦ Sharon , Vardag
Gaby idag för hon såg så tumblr ut i sin gula regnjacka och i blomsterkransn bc flowercrowns u kno och jag och mina favorit - TRX:en som jag gör killer situps med och pressar mina biceps med. Och sist en PrtSc från SSO. Gabys spelare på den fläckiga hästen och min på den mörkbruna! 
 
Hiya huns! 
 
Oj vad jag är bra på att blogga varje dag. Det finns inte nog timmar på dygnet... Jag har varit rätt så upptagen med den nya designen, men sedan har koderna också legat helt klara på mtt skrivbord och annat har kommit iväg så jag har liksom inte fått upp den här på bloggen. Men nu så! 
 
Annars har jag vaknat väldigt tidigt av mig själv nu i hela två dagar. Idag vaknade jag tillexempel innan sex och var på gymmet tio över sex till sju! Hur sjukt?? I går vaknade jag halv sex och kände för att testa spela SSO, och alltså jag blev HELT fast. Så det har också gått åt ett par timmar (läs minst 14h) till att spela det. Jag fick ju såklart med mig Gaby och idag åratade jag med både Ester och Clara och i alla fall Ester ska testa spela lite också, så nu ska vi ha ett lan när hon kommer hem från Kiruna! 
 
Howrse har också tagit upp lite tid och så har jag varit hos Soppan några dagar. Igår var både jag och Gaby där då vi ville se om hon regerat på massagen hon fått med ett massagebälte två dagar innan men jag kände inte så stor skillnad i det varvet hon är jobbig i tyvärr.. Hon ska få ha deet på sig vartt 8:e vecka så hoppas det gör någon skillnad. Jag red inte så länge heller då vi tänkt löshoppa egentligen så kanske också har med mitt slarv att göra. 
 
Till löshoppningen då.... Gick asdåligt för att Soppan är en bajstolle. Vi drog linor på en långsida, sen tog våra hinderstöd slut så kunde inte göra några fållor. Först var hon livrädd för banden som blåste i vinden, sen var hon jättetöntig och mesade sig när vi släppte henne på banan. Hon sprang bara hejvilt överallt där vi inte ville ha henne så till sist slutade det med att vi fick leda henne typ rakt framför första hindret och så satte hon själv fart.... Aja. Inte vår och Soppans sak helt enkelt.
 
Idag var vi hos en kompis och firade lite sen midsommar! Vi är en grupp gamla barndomsvänner så vi har automatisk väldigt roligt och mycket att berätta för varandra. Idag gjorde vi också jättefina kransar och spelade kort som är en standard för oss!
 
Imorgon ska jag till stallet med en kompis. Hon ska rida Soppan och jag fick låna lolle Zwier då alla andra hästar var upptagna. Men det blir nog både roligt och bra!


Josäfin Andersson    •  

Så härligt när man tar tid att samlas vid "högtider" osv med alla som man inte alltid träffar! (also den gula jackan är goals)

Svar: Ja visst!
Hahah japp, hon har velat ha en vääääldigt länge så när den var på rea så slog hon till ;)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?