You've got me seeing stars brighter than ever

¦ Kreativt , Musik , Sharon , Surprise , Vardag
  
Hiya huns!
 
Idag vaknade jag innan åtta. Tidigt men bra eftersom jag från och med imorgon tränar från kl 07 (?!). Kollade klart Avengers och sedan spelade jag lite howrse. Åkte till stallet runt 11 och red Soppan i repgrimma. Hon lyssnade inte riktigt på att svänga men sökte sig lång och låg mot slutet av passet så jag är ändå nöjd. 
 
Kom hem runt två och har spelat ytterligare mer HW. Nu ska jag aldels strax göra någon mat och sedan kolla serier som jag ligger back i! Ha det gott!
 
Ovan: Bilder på min mat som såg jättenyttig ut häromdagen, jag har fixat en personlig träningsplan med Nike, Soppan från dagens pass och ett musik tips! 
 


Alice Lindström    •  

Låter som en nice dag :)

MALIN    •  

Vilka härliga bilder :) Kram

Svar: Tack!
Kram
Sharon Eden America Hajny

Sara Ekman    •  

Härligt :)

Linda    •  

Fina bilder :-D

Svar: Tack :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?