Kristen Stewart i hästform

¦ Sharon , Stallet , Surprise
Hiya huns!
 
Idag var Clara med mig i stallet och fotade! Jag hoppade lite i paddocken först och det gick helt okej. Fokuserade mycket på galoppen och allmänt på frammåtbjudningen. Clara red lite ochså sen. Efter det gick vi ut på slingan och ner till Jidde för att fota så bjuder på några bilder! Jag är jättenöjd med bilderna som vanligt när Clara varigt med oss! Rubriken , ja den kommer av den anledningen att vi kom fram till att Soppan är helt personlighets-lös. Hon såg helt död ut på 90% av alla bilderna och vi gjorde ALLT vi kunde för att få hennes öron frammåt. Inget fkn fungerade??? Så sen satte vi på lite hästar som gnäggar på YT och då var dom som spikade frammåt, hahhha dummer. 
 
Kommer något inlägg med ett par bilder men jag fortsätter redigera imorgon så ni får vänta lite. Sålänge kan ni följa hennes foto-insta HÄR
 
Foto: Clara Nilsson


Ellen    •  

Så fin bild!

Svar: Ja, Clara är jätteduktig!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?