livet kom emellan

¦ Andra Hästar , Cute boys , Gif's , Photoshop , Pretty girls , Redigering , Sharon , Vardag
Hiya huns!
 
Har inte bloggat på några dagar... har velat men jag har liksom inte orkat göra ett snyggt inlägg... Vid min stationära spelar jag mest HW eller sitter vid Ps och sedan när jag inte orkar göra det mer går jag automatiskt över till macen och då lägger jag mig i sängen - sen får jag blogglust men orkar inte ta mig upp igen heehh.
 
Iaf så har har både måndagen och idag varit rätt så underhållande i skolan. Första lektionen på veckan hade jag plus Gaby och två andra tjejer samt två killar en diskussion om jämnställdhet och det hela eskalerade och två lärare fick blandas in för vi stod typ och skrek på varandra, men sedan var det inte så seriöst som lärarna trodde det var utan vi skrattade bara åt det efteråt så det var ju bra. Planerade dock på att välta bord och kasta stolar på varandra för att slippa ha lektion, meeeen vi orkade inte med massa möten med rektorer och skit så hoppade den idén hahaha.
 
Idag var det en fett chill dag för det känndes som alla lektioner var lärarlösa vilket resulterade i att vi hade mer "rast" än vad vi jobbade. Jag och Gaby, J samt C berättade skitroliga historer för varandra så vi satt och grät av skratt och fick andnöd för våra bröstkorgar typ krampade - så det var ju osså skojj. 
 
Annars så har jag, som btw, alltid har avskytt superhjältefilmer och allt som hör det ämnet till, faktiskt kollat Avengers: Age of Ultron samt börjat kolla på Thor och vet ni vad?? Dem är ju förvånasvärt bra?!!? Har kollat Capten America och Iron Man sedan tidigare men har liksom inte gillat dem (särskilt alla scener där dem fightas eller liknande) men så gav jag dem en chans och humorn i dem väger väl upp.. så nu kommer mina vänner älska mig ännu mer än vad de gjort tidigare. Hoppas jag.
 
Har även haft lite sällskap i stallet och ridit ut och haft mysigt med hästarna. Har otroligt nog varit vårväder i skåne så det var ju skönt. 
 
Och sist men inte minst så har jag haft photoshop lust så redigerade ihop en bild på Taylor-Marie Hill (eller hennes ögon iaf) och Barbara Palvin, så det blev lite mer jag. Eller nåt. En flower crown var ju ett måste iaf. Blev nöjd och det underhöll mig några timmar om inget annat!
 











Kom ihåg mig?