long time ago

¦ Vardag
Okej så efter mer än en månad dyker jag (Gaby) upp på bloggen igen.
 
Råkar vara så att livet kom emellan, eller egentligen inte alls för absolut inget händer i mitt liv. Livet går som på en räls mer eller mindre... Skolan är som vanligt mer än att någon alltid ska ropa ut om hur många dagar vi tar studenten och ännu en gång blir jag påmind om att man inte går i skolan hela livet och att man faktiskt måste planera sin framtid. Planera är lixom inte min grej så när alla frågar vad jag ska göra efter studenten har jag inget bra svar och det ger mig ännu mer panik. Lite om framtidsångest där.
 
Med Soppan går det exemplariskt. Häromdagen bjöd hon på en otroligt känsla i dressyren och visade verkligen vad hon går för. Snart haft henne i 4 år dessutom. Sen loggar man in på bloggen och möts av att lilla Clara snokat runt i arkivet och lämnat en kommentar på ett blogginlägg när vi fick Soppan på foder. 
 
Såhär stod det i inlägget publicerat 30 Maj 2013:
"Här står vi som fodervärd på Soppan och kontraktet går på obestämd tid. Dock kommer vi nog bara ha henne över sommaren då vi kommer bli för långa på henne."
 
Ja, och en sommar blev till tre sommrar till och några vintrar, vårar och höstar med. Roligt vad saker och ting kan leda till. 
 
Nej nu ska vi inte gräva ner oss i sanden! Med Soppan ska det blir många, många fler år och det lär väll bli något vettigt av mig med får vi hoppas. 


Clara    •  

Det är kul att snoka runt ;)

Svar: Hahahh såklart det är ;*
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?