Update på livet

¦ Photoshop , Pretty girls , Redigering , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!

Skolan började ju i måndags... jobbigt men samtidigt väldigt skönt att komma tillbaka till alla rutiner. Veckan har sålänge enbart bestått av skola, samt att jag har varit på gymmet både i måndags och hela 1,5h (?!) timmar idag. Var på stan i måndags med Erika och kollade klänningar till Maldiverna men då säsongen inte har börjat riktigt ännu så är det väldigt svårt att hitta sommriga plagg jag gillar... 
 
Imorgon är det kort dag i skolan så ska till stallet tidigt. Tror att jag antingen jobbar löst eller rider barbacka, för det var längesen hihih. Vi får se! Ska försöka blogga bättre om allt möjligt för jag tycker det har blivit kul igen, trotts att ingen läser hahah. Roligt att ha något att gå tillbaka till när man är äldre eller bara när man har tråkigt och brist på annat!
 
 











Kom ihåg mig?