Winter wardrobe: the same black pair of jeans with a different sweater each day

¦ Sharon , Stallet , Surprise , Vardag
 
 
Hiya huns!
 
Kom hem sent efter stallet igår så orkade inte blogga då jag ville kolla film så jag gör det nu istället. 
 
Slutade typ en timme tidigare i skolan så stack lite tidigare till stallet. Hade redan bestämmt mig för att rida i halsring igen men valde att ha sadel på bara för att se om det var någon skillnad på henne. Red med repgrimman på i några minuter sen känndes det tryggt nog att rida i enbart halsring, och hon lyssnade super! Är jätteglad över att det fungerar så bra och att hon verkar förstå så lätt! Nästa steg blir att rida ut i enbart halsring, men det tar nog några gånger tills vi är där! 
 
Idag har jag varit på stan med mamma. Jag har hittat tre potentiella böcker på SciFi bokhandeln som jag ska kolla in lite mer nogrant annars inget annat som var av intresse. Ska fortsätta kolla Hunger games som jag påbörjat och sedan ska jag kolla TVD, efter det får vi se vad jag hittar på!
 
 











Kom ihåg mig?