Bloggar jag läser & varför

¦ Listor , Sharon
JOSSANAMIGO.BLOGG.SE
● Varierade inlägg 
● Hästblogg
● Fina bilder
● Bra och intressanta åsikter
● Rolig 
● Lagom långa inlääg som är lättlasta och roliga!

 NEVNARIEN.SE
● Älskar hennes bilder
● Varierade inlägg
● Jätteinspirerande bilder och livstil
● Bra veckosammanfattningar

● Drömliv
● Älskar hennes bilder
● Varierade inlägg
● Lagom långa inlägg


● Fina bilder
● Hästblog-ish
● Inspirerande
● Lagom långa inlägg


Josäfin Andersson    •  

ahw thanks!! ALSO har helt missat att Janni har en blogg, jag följer henne via youtube! :o

Svar: Nu vet du det ;) Så kan du ju stalka henne på fler ställen haha!
Sharon Eden America Hajny

Ida - foto & häst    •  

Men åh tack finis!! Man är ju lagom aktiv nu känner jag :’))) haha det suger verkligen vill blogga med finner ej så mycket tid elr inspiration nu i detta gråa väder. Men kommer börja igen någon gång, det vet jag ;)

Svar: Åhh alltså jag saknar din bloggning så mycket!! JAg får själv ättemycket inspiration av dig och dina inlägg. Men jag försåtr att motivationen inte finns där just nu, jag känner själv lika.... Man får hitta något annat man kan blogga om utan att behöva gå ut och fota ;)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?