Måndag

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Idag var jag i skolan först efter klockan ett. Övade på att ta vitala tecken (temp i örat, puls, andning och blodtryck) samt att vi övade på subcutana samt intra muskulära injektioner. Kom hem strax innan fem och gjorde varm choklad och med minimarschisar, så gott! Har annars spelat HW och lite SSO. Ska kolla film nu.
 
Imorgon ska jag och min kompis från klassen sätta oss på skolan och plugga, annars är jag "ledig". Ska åka till stallet på eftermidagen/kvällen. Ska fortsätta trickträna som jag gjorde med Soppan i söndags. Hon var jätteduktig på att göra bergsgeten, men vill lära henne att buga och lägga sig ner. Ger dock upp väldigt lätt med trickträning, så ska försöka träna lite varje dag jag är där!
 


Johanna    •  

Men muuuuums!!










Kom ihåg mig?