Mile High Club -nästan?

¦ Sharon , Shopping , Vardag
Mile High Super Skinny Jeans - I färgen High Society
 
Hiya huns!
 
Idag var mamma och jag på stan en runda. Hade som mål att kolla på några nya jeans eftersom jag är i ett stort behov av nya. Alla andra har jag tagit sönder i skrevet, och de har alla några år på nacken så det var defenitivt ett måste att införskaffa några nya. Vi kollade inne på Levi's och hade redan deras byxor i sikte sedan innan så jag testade ett par olika både modeller och färger. Kan ni tänka er, att jag faktiskt köpte ett par som INTE är svarta?? Svart är har alltid varit en säkerhet för mig när det gäller jeans men nu tyckte jag det var dax att tänja på gränserna så personalen i butike hjälpte mig verkligen och mamma tyckte också färgen jag valde var snygg, och tänka sig, det tyckte jag också! Så är jättenöjd med köpet. Såklart hade de dock inte min benlängd inne i butiken så jag ska få dem uppsydda vilket betyder att jag får hämta dem i början på nästa vecka istället!
 
Annars har jag spelat och pluggat. Nu ska jag koppla av med att läsa lite fanfic!
 


Jeanette    •  

Jag måste också köpa nya jeans, alla mina är på väg att gå sönder










Kom ihåg mig?