Riverdale

¦ Gaby , Vardag , Videor
 
Hiya huns!
 
En liten snabb update såhär på kvällen va? Har börjat kolla, samt kollat ikapp en ny serie jag spanat in, nämligen Riverdale! Gillar den supermycket, barndomsskådis är med och så hihi. Uppe är en fanvideo som jag gillar om serien! För tillfället är jag inte ikapp alla mina serier, endast de jag gillar allra allra mest. Kände dock för en ny, alla de andra har pågått så länge nu och jag har följt dem sen länge så ville ha nått nytt! 
 
Förövrigt så taggar jag sönder till nästa helg då det är HARRY STYLES i sthlm! Vill typ gråta så hyped jag är. Med Soppan går det som vanligt, lite upp och lite ner. Hösten är ju inte min favoritårstid heller så och sen är de fortfarande ute 24/7 dock stallas de in nu i månadskiftet. Så då ska björnpälsen av också! 
 
Sen har min data, eller mest sagt laddare gett upp så får ha mammas data tills jag köper en ny laddare. Men har inte lust att lägga 500kr på min ruttna dator iheller men måste för har sååååå mycket på den så måste få över allt till en hårddisk... Jaja, det är i-landsproblem så kan ta tag i det senare... Såg Ragnarök igår på bio och den var som vanligt helt underbar! Älskar ju Chris och Tom så!











Kom ihåg mig?