You won't know me when the feeling's all gone

¦ Sharon , Stallet , Vardag
 
Hiya huns!
 
Jag skrev ett inlägg i tisdags som jag hade tänkt publicera men såklart så glömde jag det eftersom jag bytte dator. 
 
Hur som helst. Har varit i skolan som vanligt denna veckan, samt att jag varit i stallet. Har inte haft någon lust att rida så har bara jobbat lite löst med Soppan, samt att jag longerat och tämkört henne. Det har gåt bra som vanligt för att hon är en ängel såklart.
 
I onsdags var det även pay-day som jag inte tror någon missat så var på stan med Ester och köpte lite saker jag behövde. Idag ska vi gå och se Thor Ragnarök på bio så det ska bli kul! 
 
Nästa helg åker vi till stockholm och ser Harry! Är så taggad nu, har inte varit jääte exited över det men har börjat ladda upp för konsär nu hahha. Annars händer inte så mycket annat.. Vädret är sämst i skåne så motivationen är typ 300km under ytan. Men jag köpte ju hem oboy för att göra livet lättare så jag överlever.
 
Clara har bett mig blogga (puss) så jag ska sätta mig och göra lite tidsinställda inlägg för har faktiskt lust med det! 
 











Kom ihåg mig?