En vin-cirkel med Jesus på korset

¦ Sharon , Vardag
Min grupp, typ
 
Hiya huns! 
 
Sjukaste dagen i skolan idag, eller ja lätt den roligaste! Dagens bästa händelser:
Min grupp sitter i biblioteket och ska gå igenom frågor från tre olika dokument som vi har svarat på. I, som fick en text på engelska är helt förstörd, hatar livet, hatar texten. Han börjar gå igenom frågorna så händer detta: 
 
I: -ja och så pratade den här Wein cirkeln om-
E: Vin?
Jag: *Börjar skratta* Vin? Som vin att dricka??
I: Asså näe, vin som i människor från Wien
E: Jaha, för en vin cirkel bör ju vi ha istället för detta känner jag
 
Och så höll alla med. Hur som, dagen forstatte med massa skratt, mest för att texten I arbetat r*ven av sig med verkligen fick han på dåligt humör och för att vi gick till klockan fem och hade en Workshop med en lärare ingen av oss gillar. Men vi skrattade så mycket, och jag, M och N pratade om The Kardashians i mitten av allt och vi skrattade så vi grät, hhaha. 
 
Vill dela med mig av andra quotes (händeser får man nog ändå kalla dem) också, som jag vill minnas om 100år.
 
N: Varför började du skratta så mycket??
M: Men såg ni inte??!?! När I lyfte huvudet (han tyckte lektionen var värdelös) såg han ut som Jesus på korset!!
 
(M Till gruppen, omvår gruppchatt som vi har)
M: Ja jag bara såg igårkväll hur alla la upp sina dokument och så sitter I där och svär en jäkla massa
I: *Svär en massa* Dokumentet var ju TYDLIGEN samma som Sharons!!! Kunde de iaf inte översatt det till svenska???
 











Kom ihåg mig?